Wednesday 4 March 2009

Vertaling van Handboek Zeilwedstrijdregels 2009-2012

Even een onvervalste reclameplug.
Voor diegene die het nog niet eerder op Look to Windward hebben gelezen, ik heb een regelboek vertaald:
Rules in Practice 2009-2012 van Bryan Willis is nu in het Nederlands verkrijgbaar als Handboek Zeilwedstrijdregels 2009-2012.
Te koop op de HISWA en volgende week in de boekhandel voor 22.90 euro. Maar ook via Internet-boekhandels. Bol.com heeft nog een pagina met binnenkort, maar dat moet één dezer dagen wijzigen. Er zijn meer. (Google Handboek Zeilwedstrijdregels maar eens).


Ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden. Voor gesigneerde exemplaren zul je toch een afspraak moeten maken....

.

4 comments:

  1. Hallo Jos,
    Fantastisch en super, de nederlandse vertaling ga ik binnenkort aanschaffen. Bedankt, Jan Visser

    ReplyDelete
  2. Jammer Jos dat de eerste aanbiedingsprijs van € 17,90 - ik vond het al zo verrassend laag voor een klein taalgebied als het onze - niet te halen bleek. Maar een miscalculatie van € 5 (28%) is wel erg veel, daar zal de boekhandel niet blij mee zijn. Ik heb het voor €17,90 bij Selexyz besteld, ben benieuwd wat ze doen. Het boek is overigens de prijs van €22,90 wel waard, maar gunstig voor de verkoop is het niet. €19,90 lijkt mij het gevoelsmatige maximum, mede gezien de prijs in het buitenland en de andere Nederlandse boeken over dit onderwerp. Maar jij ben te de uitgever niet; wedtstrijdzeilend Nederland mag blij zijn dat je de vertaalklus hebt willen doen en dat de uitgever het risico heeft genomen.

    ReplyDelete
  3. Ik heb helemaal geen invloed op de prijs gehad, maar ik zal eens vragen waar het verschil vandaan komt.
    Ik vondt het vertalen leuk om te doen.

    ReplyDelete
  4. Goedkoopste aanbieder die ik heb kunnen vinden is Azur (www.azur.nl) waar het boek wordt aangeboden voor €18,62 (excl. €2,- verzendkosten)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...